Что нового Оглавление Поиск Закладки Словарь Вход EN / RU
Адрес: Комментарии >> Комментарии к корзине наставлений >> Комментарий к собранию длинных наставлений >> ДН 1 комментарий >> Теории об отсутствии способности распознавания после смерти
номера страниц: никакие PTS VRI Thai Myanmar | примечания: вкл. выкл. | вид для печати: открыть
Теории об отсутствии способности распознавания после смерти
Закладка

78. 78-83. Asaññīvādo saññīvāde ādimhi vuttānaṃ dvinnaṃ catukkānaṃ vasena veditabbo. Tathā nevasaññīnāsaññīvādo. Kevalañhi tattha "saññī attā"ti gaṇhantānaṃ tā diṭṭhiyo, idha "asaññī"ti ca "nevasaññīnāsaññī"ti ca. Tattha na ekantena kāraṇaṃ pariyesitabbaṃ. Diṭṭhigatikassa hi gāho ummattakapacchisadisoti vuttametaṃ.

пали english - Бхиккху Бодхи Комментарии
78.78-83<hi rend="dot">. Asaññīvādo saññīvāde ādimhi vuttānaṃ dvinnaṃ catukkānaṃ vasena veditabbo. The doctrines of non-percipient immortality should be understood in terms of the first two tetrads of the doctrine of percipient immortality. Подкомментарий
Все комментарии (1)
Tathā nevasaññīnāsaññīvādo. and also those of neither percipient nor non-percipient immortality
Kevalañhi tattha "saññī attā"ti gaṇhantānaṃ tā diṭṭhiyo, idha "asaññī"ti ca "nevasaññīnāsaññī"ti ca. Only those theorists held the view that the self is percipient, while these respectively hold that it is non-percipient and neither percipient nor non-percipient.
Tattha na ekantena kāraṇaṃ pariyesitabbaṃ. No special reason need be sought for this,
Diṭṭhigatikassa hi gāho ummattakapacchisadisoti vuttametaṃ. for the theorists’ assumptions are like the basket of a madman.119